Vi har fået nyt hold
Tjek vores holdplan ud her på sitet og meld dig til via bookingen Vi glæder os til at se dig (husk du godt kan låne thai-udstyr de første par gange, du prøver thai boksning. Ellers vil vi anbefale at du køber dit eget af hygiejnemæssige årsager :)
Læs mere...
TRAPPENEDGANGEN ER LÅST!
Vores indgang via trappen er pt låst og kan derfor ikke benyttes. Vi henviser til at ALLE istedet bruger hotelindgangen og tager elevatoren ned. :)
Læs mere...
VI ER BLEVET TIL ET NØGLECENTER
Dvs vi ikke er bemandet før kl 0700 i hverdagene og kl 1100 i weekenderne. Du skal derfor hjælpe os med at åbne centeret, hvis du er en af dem, der godt kan lide at træne tidligt... Den kommer her!
Læs mere...

Holdbeskrivelser

Pilates: 

En dynamisk smidighedstræning, der bliver arbejdet mere intenst med de forskellige muskelgrupper til langsom musik.I eget tempo styrker og stabiliserer vi bl.a. rygsøjlen, der er fokus på maven, da næsten alle øvelser kræver man arbejder ud fra ens ”powerhouse” som er maveområdet. En del øvelser strammer også op på ben og baller.En god time for alle uanset hvilken form man er i.. timen afsluttes med 5-10 min afspænding.

MotionsBoksning/BodyCombat

Vi tager udgangspunkt i alm. boksetræning med forskellige redskaber som boksehandsker , sjippetove, sandsække mm… så det er alt det hårde fra boksning, dog uden fysisk kamp…Det er en time for dig ,der vil have sveden frem og pulsen op. Niveau 1, uden plet handsker.​​

​ThaiBoxing: ​

Vi kører faste hold hver onsdag, torsdag og fredag kl 16:30

Du skal selv have udstyr med, dvs. handsker, benskinner, håndbind og tandbeskytter. 

Du kan ikke låne udstyret i centeret. 

Holdet er både for øvede og begyndere. Men som sagt kræver det, at du selv har udstyret med. Vi glæder os til at se dig. 

Spinning:

Er indendørs hold cykling til musik. Alle uanset alder og form kan deltage. En meget effektiv time for den der ønsker fedtforbrænding, samt bedre kondition… Det kræver sko at deltage. Disse kan lejes i receptionen.​

​CirkelTræning: ​

En sjov træningsform hvori man træner i "cirkler" for at styrke kondition og muskler.

Man er ved hver enkel "trænings-station" i 60 sekunder, hvorefter man holder 30 sekunders pause, før man går videre til næste station.

Træningsredskaber der benyttes er: Kettlebells, sjippetov, stepbænke, bolde, håndvægte, elastikker, hulahopringe og mavehjul.

Cirkeltræning er for alle!

Der er garanti for sved på panden, og efterfølgende ømme muskler.

Følg med i vores hverdag
​på Facebook​

​Firma

​Fitness Kastrup ApS

CVR: 29149607

​Adresse

​Kastruplundgade 15

2770 Kastrup

Kontakt